Ansök om plats
på Mikaeliskolan

Välkommen med din ansökan, boka in ett besök på vår skola som är vackert belägen invid Nyköpingsån (nära Folkungavallen).
rektor@mikaeliskolan.se

Låt dina barn gå på Mikaeliskolan

För att ansöka om en plats på Mikaeliskolan behöver skolan få in ett ifyllt ansökningsformulär som ni finner i den högra spalten. Om ni inte själva kan skriva ut ett formulär kan ni alltid kontakta skolan.

Alla ansökningar behandlas av skolan när de kommer skolan tillhanda och en bekräftelse skickas ut per e-post. Ni är alltid välkomna att boka in en tid för att besöka skolan och eventuellt klassbesök, det gör ni lättast genom e-post: rektor@mikaeliskolan.se

För mer information rörande tidsplan för antagning, köregler och generella antagningsrutiner kan ni finna i spalten till höger.